Salarisadministratie

Het voeren van een salarisadministratie is voor veel ondernemers een ingewikkelde klus die ver af staat van hun kernactiviteiten. Voor S&B Administraties geldt dat niet, het is voor ons onderdeel van ons dagelijks werk.

Bij deze dienst nemen we u niet alleen het arbeidsintensieve administratieve werk uit handen, maar gaan we ook nog een stapje verder. Door onze kennis en ervaring kunnen we u ook uitstekend adviseren over voor u gunstige regelingen, investeringen, subsidies en beleidswijzigingen. Op deze wijze besparen wij u niet alleen tijd en moeite, maar ook geld.

Wat we doen:

  • Maandelijkse verwerking van de loonstroken
  • Aangifte loonbelasting
  • Aanleveren van de maandelijkse uitbetalingsoverzichten
  • Periodieke rapportages en loonoverzichten
  • Jaarwerk (aanlevering bij de Belastingdienst en UWV)
  • Jaaropgaven

Ook verzorgen wij:

  • Advisering rondom CAO-regelingen
  • Opstellen van arbeidsovereenkomsten
  • Aan- en afmeldingen bij UWV
  • Administratie van bedrijfsspecifieke regelingen (pensioenen, spaarloonregelingen)
  • Ziekte- en herstelmeldingen
  • Controle op het toepassen van de diverse afdrachtsverminderingen en loonkostensubsidies

 

Wat wij doen…

  • Financiële administratie
  • Salarisadministratie
  • Financieel en fiscaal advies
meer weten?

Meer weten?

Neem dan gerust contact met ons op. Wij gaan graag vrijblijvend en kosteloos met u in gesprek om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen. U bereikt ons via:

 

Tel: 020-3882585

Email: info@sbadministraties.nl