Financiële administratie

Als ondernemer wilt u goed op de hoogte zijn van alle relevante financiële gegevens van uw onderneming. S&B Administraties kan u hierbij optimaal van dienst zijn. Na het verzamelen en verwerken van uw gegevens zijn wij in staat om waar en wanneer u maar wilt alle gewenste of noodzakelijke overzichten of rapportages voor u te presenteren.

Daarbij stellen wij de jaarrekening op en bespreken deze met u. De jaarrekening omvat de Balans en Winst- en Verliesrekening en biedt u volledig inzicht in de kosten, resultaten, vermogen en liquide middelen. Op deze wijze bent u altijd op de hoogte en komt u nooit voor verassingen te staan.

Wat we doen:

  • Kas-, bank-, in- en verkoopmutaties verwerken
  • Crediteuren- en debiteurenadministratie voeren
  • Voorraadadministratie voeren
  • Tussentijdse balans/winst- en verliesrekening opstellen
  • Periodieke/tussentijdse financiële overzichten/rapportages opstellen
  • Jaarrekeningen opstellen

Maar u kunt er natuurlijk ook voor kiezen om een deel van de administratie zelf te doen.

Ook verzorgen wij:

  • Aangiftes Inkomstenbelasting
  • Aangiftes Loonbelasting
  • Aangiftes Omzetbelasting (BTW-aangifte)
  • Aangiftes Vennootschapsbelasting
  • Controles en correcties op (voorlopige) aanslagen
  • Opstellen van de jaarrekening

Daarnaast bieden wij advisering en begeleiding bij bijvoorbeeld belastingcontroles, uitstelregelingen en bezwaarprocedures.

Wat wij doen…

  • Financiële administratie
  • Salarisadministratie
  • Financieel en fiscaal advies
meer weten?

Meer weten?

Neem dan gerust contact met ons op. Wij gaan graag vrijblijvend en kosteloos met u in gesprek om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen. U bereikt ons via:

 

Tel: 020-3882585

Email: info@sbadministraties.nl