Mocht de cliënt ondanks het feit dat wij onze uiterste best doen om onze werkzaamheden goed uit te voeren niet helemaal tevreden zijn dan stellen wij het zeer op prijs als de cliënt de opmerking of klacht aan ons kenbaar maakt. Zo kunnen wij gezamenlijk zoeken naar een oplossing en verbeteringen doorvoeren.
Klachtenprocedure
Wij nemen de klachten zeer serieus, daarom hebben wij hiervoor een klachtenprocedure ontwikkeld.
Cliënten kunnen een klacht bij ons indienen op de volgende manieren
- Schriftelijk: De Savornin Lohmanstraat 531, 1067 PV Amsterdam
- Per mail: info@sbadminitraties.nl
- Telefonisch: 020 388 2585
- In een persoonlijk gesprek.
Klacht indienen
Cliënten kunnen binnen 30 dagen nadat onze werkzaamheden zijn verricht een klacht indienen. Klachten over de hoogte van onze facturen dienen binnen 30 (dertig) dagen na dagtekening van de desbetreffende factuur schriftelijk aan ons kenbaar te worden gemaakt. Na overschrijding van deze termijn achten wij dat de cliënt het verschuldigde bedrag op de factuur erkent.
Voortgang klachten
Lichte klachten worden binnen twee weken afgehandeld, zwaardere klachten worden binnen vier weken afgehandeld.