Je boekhouding bij ons verloopt volledig digitaal. Maar wat betekent dat eigenlijk? Duidelijkheid en structuur, gemak en snelheid; je verkoopfacturen worden nooit meer te laat verstuurd of betaald. Het enige wat je doet is ons factureringsprogramma gebruiken!
Of het nu gaat om je inkoop- of verkoopfacturen versturen of inzien: in onze goed beveiligde online omgeving gaat het allemaal heel gemakkelijk, en houd je overzicht op de financiën van je bedrijf. Wat gaat erin en eruit? De financiële rapportage krijg je per maand, kwartaal of jaar. Dat is aan jou.
Zo kun je heel makkelijk scans maken van bonnetjes en andere inkoop- en verkoopfacturen. Deze scans worden in het systeem bewaard en meteen verwerkt voor uw BTW-aangifte bijvoorbeeld. Dit scheelt zeeën van tijd en bovendien ben je meteen van al die rompslomp af. Nooit meer orders of schoenendozen vol bonnen!
Beschik je over een salarisadministratie? Ook dat is online compleet geregeld. Het enige wat je hoeft te doen is van iedere medewerker een kopie van de arbeidsovereenkomst, een kopie van het ID, het loonheffingskortingsformulier en het aantal te verlonen uren in ons systeem zetten. Vanaf hier pakt S&B Administraties het verder op.
Al je gegevens worden altijd beveiligd en overzichtelijk en goed bewaard. Online, en altijd in te zien. Dus je voldoet meteen aan de plicht die je hebt om je administratie te bewaren. Handig.